Σύμφωνα με στοιχεία της Icap, το συνολικό μέγεθός της αγοράς εμφιαλωμένου νερού ακολούθησε ανοδική πορεία την περίοδο 1996-2005, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης της τάξης του 10% (βάσει ποσότητας). Το 2005 η εν λόγω αγορά αυξήθηκε κατά 8,9% σε σχέση με το 2004, ενώ το μεγαλύτερο μερίδιο (70,6%) στην κατανάλωση εμφιαλωμένων νερών το 2005 κατέλαβε η κατηγορία των φυσικών μεταλλικών νερών και ακολούθησαν με μικρότερα μερίδια οι υπόλοιπες κατηγορίες (επιτραπέζιο νερό: 24,9% και ανθρακούχο νερό: 4,5%).
H εγχώρια αγορά εμφιαλωμένων νερών παρουσιάζει υψηλό βαθμό συγκέντρωσης, καθώς το μεγαλύτερο μέρος της ελέγχεται από λίγες εταιρείες, με αντίστοιχο αριθμό προϊόντων. Σύμφωνα με στοιχεία της IRI, το 2007 το υψηλότερο μερίδιο σε αξία συγκέντρωνε το εμφιαλωμένο νερό Ζαγόρι της εταιρείας Χήτος ΑΒΕΕ, με ποσοστό της τάξης του 21,2% και ακολουθούν οι υπόλοιπες εταιρείες.
Στην Ελλάδα, η κατανάλωση νερού από τους Έλληνες μειώθηκε σημαντικά στα χρόνια της κρίσης, χωρίς ωστόσο να επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό η αγορά του νερού, καθώς η «εκτίναξη» του τουρισμού αποτέλεσε τεράστιο αντιστάθμισμα, από το οποίο ωφελήθηκαν κι οι εταιρείες του κλάδου. Κάπως έτσι, τα τελευταία χρόνια, η αγορά των εμφιαλωμένων νερών στη χώρα μας καταγράφει απόλυτα ανοδική τάση σε όλους τους τομείς της. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, του 2017, η αγορά έκλεισε με άνοδο της τάξης του 5,5% για την αξία και 6,7% για τον όγκο των πωλήσεων.
Η εταιρεία ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ για το έτος 2015 και 2016 προχώρησε σε σημαντικές επενδύσεις αφού εισήλθε στον τομέα της ιδιωτικής ετικέτας (private label) ή «επιτραπέζιο νερό». Οι επενδύσεις της εταιρείας ακολουθούν την έντονα αυξητική τάση στην κατανάλωση επιτραπέζιου νερού. Το επιτραπέζιο νερό κυκλοφορεί στην αγορά κυρίως από αλυσίδες σούπερ-μάρκετ, οι οποίες το διαθέτουν με το δικό τους εμπορικό σήμα ως προϊόν ιδιωτικής ετικέτας (own label ή private label). Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ εμφιαλώνει για σημαντικές αλυσίδες σούπερ-μάρκετ νερό, το οποίο διατίθεται με άλλες ονομασίες.
Για το έτος 2017, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση 11,2% σε ποσοστό και 4,9 εκατ. ευρώ σε αξία, από την μόλις προηγούμενη χρονιά, ενώ τα έσοδά της ανήλθαν σε 48,4 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία το τελευταίο 5μηνο Ιανουαρίου – Μαΐου 2018 ενίσχυσε σημαντικά τις πωλήσεις της 2018 με μερίδιο αγοράς 23,1 σε όγκο ως αποτέλεσμα της σταθερής εμπορικής στρατηγικής που ακολουθεί, των προωθητικών ενεργειών καθώς και σημαντικών συνεργασιών που επετεύχθησαν σε Ελλάδα και εξωτερικό. Επιπροσθέτως, αξιοποίησε αποτελεσματικά την υλοποίηση των νέων επενδύσεων και σημείωσε σημαντικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων αυξημένα κατά 30% σε ποσοστό σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.